12 listopada 2010

North Fish - drugi punkt w Warszawie

Zestaw North Snax
Dziś odkryłam, że w centrum handlowym Wola Park działa drugi punkt w Warszawie sieci North Fish - lokali typu fast food specjalizujących się w daniach z ryb i owoców morza. Znam tę sieć z moich wcześniejszych wyjazdów do Niemiec - punktów North Fish jest tam dużo. W Warszawie działał dotychczas tylko jeden - w centrum handlowym Arkadia. Ilekroć byłam tam na zakupach i zgłodniałam, decydowałam się zazwyczaj na posiłek właśnie w North Fish.  

North Fish w Wola Park ma trochę inaczej zorganizowaną ofertę niż punkt w Arkadii - kusi klientów hasłem "jesz, ile chcesz" i trzeba przyznać, że kusi skutecznie, choć pierwszy barek na brak klientów też nigdy nie narzekał.  W ofercie lokalu na Woli znajdziemy zestawy, w których ryby podawane są przez sprzedawcę, a dodatki nakładamy sami z bufetu. Do wyboru jest kilka rodzajów sałatek - niestety na bazie tanich i prostych składników: kapusty białej, kapusty pekińskiej, marchewki i ogórków kwaszonych, a także frytki, ryż, makaron i ziemniaki oraz warzywa gotowane. Są też 4 rodzaje sosów. Ceny zestawów przystępne: panga + dodatki z bufetu 13,90 zł, łosoś lub tuńczyk z grilla w zestawie 17,90 zł, tortilla z dodatkami 13,90 zł, bufet sałatkowy 5,90 zł i mój ulubiony zestaw rybnych nuggetsów oraz panierowanych krewetek i kalamarów z frytkami i sosem czosnkowo-ziołowym za 11,90 zł. Podoba mi się, że zestawy nuggetsów i owoców morza są w punkcie na Woli o połowę mniejsze i tańsze niż w punkcie w Arkadii, są za duże dla jednej osoby - zawsze miałam problem ze zjedzeniem wszystkiego i połowę zabierałam na wynos. W punkcie wolskim porcja jest jak w sam raz.

Punkt cieszy się sporym zainteresowaniem.

6 komentarzy:

  1. Przyznam,że w W-wie nigdy nie jadłam w North Fish. Pewnie wybiorę się tam przy okazji.Twoje polecenie mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się skusić na spróbowanie dań w North Fish jak będę następnym razem na zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jadłam w Krakowie kalmary bodajże w North Fish.. (Galeria Kazimierz) Były.. takie sobie. O ile ryby jak to ryby, dobre o tyle kalmary takie gumowate lekko i panierka nie taka chrupiąca.. Qurczę, ja ich w domu nie umiem porządnie zrobić to myślałam że chociaż tam potrafią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Atria, nawet w dość dobrych restauracjach zdarza się dostać niedosmażone pierścienie kalmarów. Rzadko gdzie potrafią zrobić dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Popularna w Niemczech sieć fast foodów to Nordsee a nie North Fish.
    Sama przez jakiś czas żyłam w mylnym przekonaniu, że to właśnie Nordee weszło do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na to, że masz rację, Anonimie - oferta polskiej sieci wydaje mi się nieco inna niż niemieckiej.

    OdpowiedzUsuń