29 maja 2008

Namaste India, Stare Miasto
















Byłam dziś na rekonesansie w knajpce indyjskiej NAMASTE INDIA, która mieści się na Starówce, przy ul. Piwnej. Nie potrafiłam oprzeć się pokusie, aby nie skosztować od razu jednego z dań i muszę przyznać, że jedzonko smakuje tam rewelacyjnie. Ceny są niewysokie jak na ten rodzaj kuchni i lokalizację knajpki. Zamówiłam jagnięcinę w sosie orzechowym (25 zł) z ryżem basmati (6 zł) oraz wodę mineralną (3 zł) - łączna kwota rachunku 34 zł. Zanim rozpoczęłam posiłek, podano mi czekadełka - indyjski, chrupiący chlebek z dodatkiem kminu (pyszny) z dwoma sosami i marynowaną cebulką. Menu jest bogate, można w nim znaleźć zestawy specjałów z pieca tandoori dla dwojga w cenie 35 - 50 zł, potrawy w sosach w cenie 20 - 30 zł, potrawy z pieca tandoori - 20 - 30 zł, zupy 15 - 20 zł, przekąski 12 - 16 zł, dania wegetariańkie 15 - 20, ryż basmati biały - 6 zł, z dodatkami - 10 zł. Duży wybór różnego rodzaju placków - 5 - 8 zł, nadziewane 12 - 15 zł. W lokalu nie ma alkoholu, jest natomiast duży wybór napojów owocowych i shake'ów - 6 - 10 zł, herbata - 5- 6 zł, woda - 3 zł. Gdyby ktoś chciał iść po posiłku na piwo, po sąsiedzku znajduje się pub "Leżaki" oraz Jazz Bistro Gwiazdeczka.
Wybór dań duży i nie żałują przypraw. Obsługa bardzo sprawna (sami Hindusi). Mankamentem jest bardzo małe wnętrze - tylko 3 stoły (dwa 4-osobowe i jeden nieco większy), ale smak potraw rekompensuje tę niedogodność. Juz po po pierwszej wizycie polubiłam ten lokal i na pewno tam wrócę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz